Tisdag 1:a och Onsdag 2:a December

Tisdag 1 December:

Det är december nu. Julkalenderdags.
Men jag pallade inte av att öppna min kalender idag, eller rättare sagt mina julkalendrar. :o( Mmm jag hade redan i Oktober köpt två, för jag är dum i huvudet. En till mig och en till nån annan. De var så söta med Hello Kitty på så jag kunde inte motså. Ja, jag är dum i huvudet. Men ja nu har jag båda kvar själv. Och jag pallade inte börja öppna dem själv.
Mmm så.. hej, jag är patetisk!

I övrigt. Jobb.


Onsdag 2 December:

Det är svinkallt nu!!
Frost, frost, frost...


Jobb igen.

Efter jobbet mötte jag Jenny på stan. Pizzadags på Rimini! :o)

Och självklart tvingade man traditionsenligt i sig hela den där bautastora pizzan... för att sedan må illa resten av kvällen!
But hey, it's tradition! ;o)
Om det inte var menat att jag ska känna som att jag kommer att explodera så skulle de väl inte göra pizzorna så stora, eller hur!!? ;oP

Efter pizzan hängde vi sen lite hos Jenny.
Jag kommer fan inte ihåg vad vi gjorde ens... men förmodligen målade vi väl nåt..!?!? :oS
Och snackade skit antar jag...
Och kanske såg på nåt riktigt dåligt på TV..!?
I don't know...
Vänta, vänta... humm... har nåt vagt minne nu om att vi kollade på film!!!!? Men vad kan det ha varit för film.... Shit vilket minne!! :oS
Jaja...

Satans jävla äckligt kallt har det blivit nu iaf, tvungen att säga det igen! Fy...




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0