Måndag - muffinsbak!

Igår var det då jobb igen.
Och sedan lite handlande på Coop. Så fick jag skjuts hem sen av Daniel.
Vi bakade lite muffins!
Nåja HAN bakade muffins!! Jag var mest en hjälpreda! Eller ja mest tittade jag säkert bara på... skalade och klyvde några äpplen och rörde om lite typ.. Så mycket nytta gör jag! :oS
Jag är kanske ingen mästare i köket egentligen... :o/ men jag har iaf fina grejer! Rosa skål, fina muffins-pappersformar å så.. ;oP

Okej jag är inte så himla dålig i köket ändå... Mest att jag blir skitosäker i köket av andra, för jag tror att de är bättre än mig. Jag kan om jag måste, ehh typ. Jag kan när jag gör själv! Men står nån bredvid blir jag osäker och fattar nada. Taskigt jsälvförtroende typ.. :oS



Äppel- och kanelmuffins blev det!
Och dom var supersmarriga! :oD
Och med julmust till sen kändes det lite juligt nästan. Så jag började fundera på om jag faktiskt skulle plocka fram julgranen... (nej jag har inte julpyntat något överhuvudtaget).. men ja nej, längre än att tänka på det kom jag inte. Så ingen julgran här...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Ciiz

mums :D

2009-12-16 @ 19:59:48
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0