Måndag 30 November

Dåså, då börjar vi med uppdatering sedan sist...

Vart var vi?

Måndag, 30 November var det ja... jag skrev att jag skulle ut och shoppa med Tessi.
Och det gjorde jag också. Shoppade. 
 I went a little crazy. Köpte en gammelrosa genomskinnlig partyklänning. En tight kort svart paljettkjol. En rosa liten partyväska jag spanat på ett bra tag. Ett par leopardmönstrade tight (ja ett par till, ett par lite ljusare denna gång), massa fina (!!) underkläder... och så säkert nåt mer som jag glömt nu! ;oP

Vi åt lunch i Kringlan. Och det var fan äckligt!
Eller det gick juh ner... men smakade absolut ingenting! Och dessutom var maten kall. Så jävla dåligt. Inte ens de rivna morötterna var något att ha... hahah... Riktigt besviken!
Det var nog något av det sämsta jag fått i matväg ute nån gång. Illa!

När jag kom hem efter shoppingen vart det inte lika kul längre. :o( Ingen att visa upp mina grejer till. :o( Fan, det vill man juh kunna, visa upp sina fina grejer!!
Daniel ställde upp och kom hem till mig sen på kvällen så jag kunde visa för nån iaf. Mycket snällt. :oP
Och han provade till och med min paljettkjol. Tror nästan att den var finare på honom än mig. Heheh... :oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0