LÖRDAG - Utgång igen.

I helgen jobbade jag juh...
Värsta segt var det när jag öppnade butiken i lördags!!
Första timmen gick jag bara runt, runt, runt i butiken och pillade lite på skorna...
Så jädrans tråkigt med lågsäsong...
...men ja arbetsdagen flöt förbi på något sätt ändå.

 

Efter jobbet, hem i snön... det har juh börjat komma lite.



Hade planerat att bara softa... Spela tv-spel, slösurfa, inte göra nåt. Typ.
Men Mickis lyckades få mig att komma över till henne och hålla henne sällskap när hon förfestade. Hon skulle ut sen... Joovisst, inget för mig sådär ändå, så joodå - hon ska ändå vidare sen så då komemr jag i säng i tid ändå, så jag orkar upp och jobba söndag med!
Hos Mickis sen blev det några öl och en grogg... och sen var jag tydligen inte alls svårövertalad att följa med ut på krogen när det plötsligt blev brottom som fan iväg, klockan var visst ganska mycket plötsligt!! :oS Tiden går fort när man har roligt, eller nåt... öhh...
Joo, det måste jag säga också. Mickis sjöng för mig då och spelade gitarr.
Och uhhja, den kvinnan kan sjunga! :oP
Ja iaf.. Vi kom till stan vid tolv typ, tror jag!? Mötte Jenny (en annan Jenny, inte "min" Jenny).
Först gick vi till CP.
Där visade det sig att Mickis visst kände Fredrik, som jag jobbat med förut. "Heeej Mira!!!" Jag känner mig superblond, fattar inget, känner inte igen honom. Hur full var jag? :oS SEEEN kopplade det efter en liten stund, hahah... "Dom på jobbet sa att du var värsta partytjejen" Ööööhh skojar du med mig eller?! Hhmmm... Njae inte riktigt va... men tvivlar på att han trodde på mig där när jag står ute på krogen, påverkad.. jaja... Hahah..
Mmm och när jag och Fredrik pratade om jobbet så kom det juh då fram att den här Jenny som var med också jobbade på samma företag som mig!! Fast i Varberg, på huvudkontoret! (Och vi ska åka till Varberg med jobbet i Februari!) Världen är bra liten känns det som ibland.
Efter en liten stund på CP drog vi vidare till The Strip.
Nödvändigt när de ändå skulle stänga snart?! :oS Men jaja...
En stund hann vi va där inne. Och dansa fick jag igen. :oD
Sen blev det lite fyllemat efteråt och så hemgång över bron.
Och så när jag kom hem så sov jag faktiskt för en gångs skull ensam!! Jajamen!! Impad av mig själv!! Mmhhmm.. laptopen fick ligga kvar på sin plats minsann och alltså itne ligga bredvid mig i sängen, som den annars brukar få göra! Jag menar, nån sorts sällskap måste jag juh ha och den är lite varm iaf och fyller upp lite plats i min stora säng!! Hahah, ja jag är sjuk... Men ja nu var jag duktig och sov alldeles SJÄLV, utan laptop! :o) Och jag däckade nästan direkt också! :o)
Kvällen kan sammanfattas som Lite bizarr.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0