Julfirande?

Ang. jul så har jag juh inte sagt det.
Ja, jag ringde honom igen.. i måndags. :oS
Och... Vi ska inte fira julen tillsammans... Eller alltså ingen av oss ska fira jul, så vi ska göra det tillsammans. Fattaru? Jaja...
Alltså jag ska åka till honom (Oskar). Vi ska äta nå julmat - inget avancerat, typ skinka och köttbullar, dricka glögg.. typ.. och inte fira jul. Ok?

Oskar sa att jag inte fick köpa nå julklappar. :oS
Ppfff måste tro att han känner mig! ;o)
Jag sa att jag inte hade tänkt det heller, hade jag faktiskt inte!!  
(Det jag hade planerat förut och tänkt ge honom i julklapp hade behövt beställas för några veckor sen men då hände det något :oS som fick mig att låta bli... men han hade garanterat gillat det!)
Men nu känner jag nästan att jag skulle köpa nåt bara för att jävlas... Mmm... :oS
Fast jag ska juh inte ens fira jul, ööhh ja så...


Hey, ser exakt ut som såna där knivar vi har på jobbet och öppnar kartonger med! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0