Iväg och dansa - IGEN! ;oD

Bakis (!?) och seg som fan idag. :oS
Mickis kom med hemleverans av värktabletter och Cola, mycket snällt...

Har typ bara slackat idag, ja och faktiskt sorterat lite i klädhögen, sånt som ska kastas!
Och så har jag juh tvättat med!!! :oP

Ätit typ tusen mackor idag.... Älskar juh den där Grevéosten så!!!


Nu ska jag hämta upp tvätten från tumlaren, sätta på mig ansiktet och nån het (!?) outfit och sedan bege mig iväg på (för)fest och sedan krogen! Här skall det dansas - IGEN! ;oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Trees

Fan vad gött, bara för deet blev jag sugen på macka jag med! tack, ÅTERKOMMER EFTERÅT haha

2009-12-20 @ 20:25:04
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0