I min egna bunker!

Ledig från jobbet idag och imorgon.

Ugglade uppe till 5 inatt!! :o/
Fattar inte mig på mig själv! Jag lyckas va duktig med sömnen och lägga mig i tid och faktiskt få sömn och sedan så bara blahaa neee nu förstör vi allt igen. :oS Men det är svårt när man tänker så mycket! Det är därför jag drar mig från att gå och lägga mig, för då är jag sysslolös och vet att hjärnan har chans att överarbeta! Det är bättre att hålla sig syssellsatt, helst med sällskap också. Allt för distration. :oS

Jaja...
D2 har varit på en kort visit.
Jag har duschat.
Jag har ätit frukost (kanske räknas som lunch iofs vid den här tiden...).
Och nu borde jag väl fortsätta ta tag i klädrensningen här tycker man! Jag som varit så duktig och städat och joxat här senaste dagarna. (Igår rensade jag tom badkarsavloppet, nice - alltså inte att rensa, verkligen inte, men att vattnet rinner undan igen som det ska!) Vore skönt att få ordning på torpet för en gångs skull. But will that happen? Hardly... :oS
Kanske skulle ta och springa ner till tvättstugan med och kolla om det finns nå ledig tid nu... Fan, oooorka!

Vill bara ta det lugnt!
Nu är det sådär tyst och lugnt igen! :o)
Dörren är låst. Vill bara vara själv. Läsa en bok, slacka... inte behöva göra något, bry sig om något eller någon... fan va nice. Men nej... verkligheten kallar...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0