Fullt upp...

Ehhm ja, nu har det blivit en liten bloggpaus här igen. Sorry. Men jag har inte haft tid och jag har helt enkelt bara inte pallat heller.
Det är så jävla mycket som hänt bara. Otroligt mycket. Fast ändå är nästan allt precis som vanligt. Ehhm tjaa typ.
Mitt liv är ett enda stort jävla kaos bara. Helt sjukt. Och jag tänker inte ens försöka förklara allt... Dels så är mycket privat. (Vill inte exploatera andras liv och havanden - som påverkar mig - heller just nu på min blogg.) Dels så är vissa saker bara för komplicerade. Så vi skippar i att försöka ens.
Kör på en mer ytlig skummande uppdatering.
Så får resten stanna hos mig själv.
Om du känner mig kan det hända att jag berättar saker för dig "in person" istället... :o)

Uppdateringen kommer lite senare. Ska först gå iväg och handla lite med Tessi.
Snart tillbaka... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0