Boys fuck things up. Girls are fucked up!

Igår eller ja inatt då så var det så skönt, så lugnt och skönt, att vara alldeles själv och ifred bara. Det var så tyst och lugnt. Och bara skönt.
Och därför satt jag också uppe till fem och bara njöt av det. Och var helt död sen.
Ja fast ännu dödare "imorse" sen när jag vaknade! Hehh... :oS

Hur som, det var plötsligt inte skönt längre att ha det tyst och lugnt och vara själv. :oS
Tid att tänka. Lite panik över mitt liv "plötsligt". :oS
Lite meltdown...
...och mitt i mitt meltdown var jag svag igen... och tog kontakt igen...
Orka med sig själv.

Behövde nåt att muntra upp mig själv med, så kollade lite på favoriten Louis C.K. :o)
Han är bäst. Det var kul. Och jag skrattade som bara fan.
Fast egentligen är det han säger inte så kul... kanske mest bara sant. :oS
Boys fuck things up. Girls are fucked up!
I'm fucked up!!!
Stay away from me! Jag är seriös nu, faktiskt. People should stay the fuck away from me!
Seriously.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0