Knäck(t)...?

Mmm var en hemsk morgon idag. Dyster. :oS
Och en efterföljande hemsk dag på jobbet! Höll på att bryta ihop! :o/
Tur jag hade kort dag och slutade redan 14:00...

Hem...
...och så fick jag besök av Daniel innan han skulle åka iväg mot Skåne och fira jul.
Mycket trevligt besök. :o)

Sedan på kvällen fick jag för mig att köpa lite julklappar! Så det gjorde jag! ;o)
Fast bara några få blev det...
Och så handlade jag mat och var på Systemet och så också...

Kvällen har avslutats med att Jenny kom hem till mig och bakade julgodis!



Och egen risgrynsgröt förberedde hon till oss också.
Ja hon ska komma över igen imorgon på morgonen så vi kan äta julfrukost ihop. :o)
Sen tar vi sällskap mot stan sen...

Nu bör jag nog försöka få lite sömn... känner mig jättefebrig...  utmattning och sömnbrist!?! :oS
Å så ska man upp tidigt imorgon... *Suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0