Helgens fyllebravad!!

Lördag.
Förfest hos Mickis.

Det spelas gitarr och sjungs...





Nyktert värre... :oS



Ehhm ok, det är min strumpbyxa där iaf med leopardprickarna... men inte minns jag att katten vistades så nära mig... Jag som försökte va duktig och undvika dem så jag skulle slippa allergi... Men jaja, det gick juh bra ändå.
Och ja, katten är kal på ryggen...





De berömda byxorna förtjände en egen bild, de som ej gick att sitta i...?
Om jag minns rätt alltså... men jag minns inte så mycket. Hahah..




Mer Jäger!!! :oS
Mmm tömde flaskan... ojjj...




Sen blev det utgång!!
På The Strip! Igen.
När vi gick in där bytte jag från mina lårhöga stövlar till pumps med öppen tå istället. Måste juh kunna ha finskor på vintern med! :oP
Fattar inte riktigt att jag kom in på stället med tanke på hur full jag var! Kanske var snälla för att vi stod på gästlista? :oS
Jag kommer knappt ihåg något från där inne!
Vet att jag träffade på Anders där iaf!! Och det var juh faktiskt väldigt trevligt, även om jag önskar att jag hade kommit ihåg mer av det, hahah...
Sen så har jag hört att jag klängde en del på folk... Ehhm och ja jag kan tänka mig det. Tur att det inte var på totala främlingar iaf, hahahhaaa... Men nog hade man visst fått skamliga erbjudanden, hahah... Killar, vad tänker de/ni med ibland!!? :oS Ähh never mind den dumma frågan förresten... LOL!
Och svartsjukescenario uppstod under kvällen, hahha... fattar ingenting... Shit alltså.
Sen så var jag juh visst så full så Mickis fick lov att ta mig hem, ingen idé att stanna där... hummn.. :oS *SKÄMS*
Men innan det hann vi tydligen äta korv vid grillen utanför och så glömde juh jag att byta skor igen när jag gick ut från krogen... Så jag gick helt enkelt runt i högsnö med mina pumps med öppen tå, LYCKAT! HEJJA MIRA!!! Hahahhaa...

Vaknade vid halv tio-tiden på söndag morgon plötsligt bara TJING, vart är jag?!?!? Hur kom jag hit??? Vad hände???? Hahaha, mmm jag var hemma i min egen säng, skall tilläggas... hahhah...
Vart skitpigg på jobbet sen förståss!! :oS
Eller inte. Men jag knep ihop och låtsades som ingenting, typ. :o)

Efter jobbet mötte jag upp Mickis vid torget. Fyllemat = KEBAB!!!
Sen hem till mig och sängen, shit va skönt att få lägga sig igen!!
Popcorn, läsk, söndagsfilm och så förståss älta gårdagen och ångesten! Hahaha....

>>> M-J


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0