Hemlagat igen!!! Hallelujah för tortellinigratäng!

Sovmorgon!
Fick mig minsann ordentligt med sömn inatt!
Somnade nån gång strax efter midnatt. Och sov nästan till elva!
AMAZING!!! :o) 

Diskade lite. Slösurfade lite.
Sen iväg till bussen och jobba!
Skulle ta en buss tidigare för att va på säkra sidan, för hade juh faktiskt sett att det var snökaos ute!
Sen när jag väl stod och väntade på bussen fick jag minsann stå och vänta ett bra tag också.. Inga bussar nånstans i sikte, massor av folk som bara väntar... och så får man höra sen till slut att all busstrafik är inställt! Nice! Inte alls frusen efter 40 minuter ute i kylan. Sen till jobbet nu och vet inte hur jag ska komma dit heller!!!? :oS Ringer Daniel, som är snäll och kommer direkt från jobbet och skjutsar mig. Hinner till jobbet typ en halvtimme sen! Men hey - bättre än aldrig va!?! Tycker jag iaf.

Så här såg det ut när jag kom ut från jobbet sen... mer snö kommer det bara...


Sen var Daniel så pass snäll så han kom och hämtade mig efter jobbet också!!
Jag hann dock handla mat och så på Coop innan.
Så i gengäld bjöd jag sen på julmust (efter önskemål om det) och hemlagad mat!
Tortellinigratäng A la mästerkock Mira. ;o)
Med riven parmesan över och sallad till.


Oj shit va länge sen det var jag lagade mat sist! Seriöst!!!
Alltså det är så länge sen så jag inte minns när jag gjorde det sist! :oS
Var iaf över en månad sen!!! :o(
Tappade det där med matlagning här av någon förunderlig anledning... får börja med det igen. Dumt att sluta laga mat bara för att det händer en massa saker... :oS

Kollat på TV ikväll... :oS
Mmmjaa shockerande va!!?
Men när Daniel drog hem så lämnade han TV:n på och jag orkade inte leta efter fjärrkontrollen.
Såg en jävla massa skit ikväll. På SVT1... Intressant va...
Va bland annat nåt program om nån sjuk jävla pedofil... typ "Om vi vill hålla ihop familjen måste vi ha sex över generationerna"... ahh ja typ... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0