Den kvällen hade sina svängningar!!

Mmm just ja, igår var jag ledig från jobbet och segade bara i sägnen hela dagen. Så orkeslös så jag orkade helt enkelt inte kliva upp!!!
Till slut på kvällen kände jag att det var dags att värma på lite lasagne! Försöka få lit energi kanske. :oP



Sen glömde jag typ bort att jag ens ätit... träffade Mickis och 3 timmar senare mat igen då, på Grekiska! MUMS!



Sedan var tanken att vi skulle gå och spela biljard - men det var julstängt!!! :o/

Så då fick det istället bli xbox hemma hos mig!
Först Lips - jag fick storstryk!!! Jaaa den där bruden KAN juh faktiskt sjunga på riktigt till skillnad från mgi som låter som jag plågar djur... :oS
Sen bytte vi till Rock Band.
Mickis spelade trummor (första gången för henne) och JAG SJÖNG... öööhh jag måste slagit i huvet som gjorde det inför henne men iaf... :oS
Jag är hursomhelst en jväla bra Ozzy-kopia!! Hahah... ;oP



Sen började Miskis kompisar messa och ville hon/vi skulle komma ut.. och ja vi är svaga så vi tog en taxi ner! Hehh... :oS



Var ute på krogen ett tag och sen fick det bli taxi hem till mig igen!

Och så hade vi ett trevligt samtal om oss... :oS
Och jag kände mig som en ASS... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0