Bakis-söndag, fritids hos mig. :oD

Söndag - rejält bakfull.
Shit alltså. Helt sjukt. Jag var helt jävla död hela morgonen och dagen. Ända tills jag till slut orkade mig upp för att ta en värktablett. Sen började det väckas liv i mig igen. Men fyyy vad jag mådde innan det! INTE KUL. :o(

Daniel kom och hämtade upp mig sen på kvällen.
Jag var desperat på fet mat och snacks etc.
Så vi åkte och handlade "lite".
Chips, dipp, morötter, gurka, godis, julmust och läsk i mängder, mat i mängder m.m.

Så hörde Mickis av sig också...
...och det blev så hon också kom tillbaks hem till mig!
FRITIDSGÅRD HOS MIG! Hahah... Me like. :o)

Sen stod stackars Daniel och slet i köket och lagade mat till mig medans jag försökte underhålla Mickis. Någon vidare rolig värdinna är jag nog dock inte... men men...

Maten Daniel lagade var iaf så jädrans god! Me likey, a lot. :o)
Ytterligare en mästerkock!
Blev kassler och potatisgratäng med kantarellsås. Supersmarry! :oP



Bakis-risig som fan... sjysst att fota en då. :oS


Vi läste lite raggningsknep ur boken för Daniel med - som inte var med igår.
Inte för att han kanske har någon direkt användning för dem heller, med tanke på att han redan har en flickvän! Men vi (ja jag iaf) tyckte ändå att han kunde testa en av replikerna på krogen någon gång bara för att man ska få se reaktionen!!!
Hade juh fan klart testat den själv annars men tror inte den blir lika rolig kommande från en tjej som från en kille. Heheh...

Så här:
"Ursäkta, luktar den här trasan arsenik?" ;o)

Hur hade du reagerat!?! SPRIIING!!? :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0