Börja bra, sluta illa... eller...

Väl hemma igår kväll så slängde jag i mig några mackor och sen in å spela Vegas!
Tjatat på Jenny juh om att vi måste lira lite! Så vi kan börja spela matcher med vår dubbel...

Till en början gick det rätt dåligt...
Och så kom juh Lubbo in också och tog över....



Sen kom man väl in i det lite mer... :o)
Men ja, Lubbo är rätt svår att överträffa.. :oS



Efter ett tag så var jag "ensam" igen i mitt lag, med random players som jag inte kände.
Mina lagkamrater stack, av olika anledningar...



Började spela på rätt gott humör igår.
Och det var roligt att spela, det gick rätt bra och jag var på bra humör ja...
Sen så blev det blä blä bajjs tjaffs och humöret sjönk... Och så orkade jag inte spela så länge till efter det.
Bara på dåligt humör juh... :oS
Stängde ner boxen.
Satte mig vid min laptop. Försökte lite på msn - men nee.. :oS

Då kommer det in typ världens största harkrank! Nu snackar vi inte insektsstorlek utan storlek som en jävla fågel!!! :o( Fyyy fan alltså! PANIIIIK!!! Sprang in på toaletten och gömde mig där ett tag... Sen insåg jag att det inte höll i längden.. så smög tillbaka och i säng... Stängde ner laptopen och gömde mig under täcket!!
Det var VARMT att sova under täcket!!!!!!!!!
Men är man rädd är man!!!
På morgonen var den borta... som tur är!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0