TWIT:s – kvinnorna som vägrar växa upp

Jaha är jag en TWIT då eller!?
Jag vägrar fan att växa upp - nånsin!
TV-spel forever, säger jag... ;oP

Fast jag tycker nog egentligen att folk ska sträva efter en balans! Varför välja bort sig själv om man skaffar barn... känns lite tragiskt. Fokusera på både och kanske!?
Skaffa inte kids om ni inte orkar och hinner med er själva längre... Känns som ungarna mår bättre om de har föräldrar som inte dör bort till förmån för barnen... Barn med lyckliga föräldrar lär juh må bäst... Och jag kan inte förstå hur man skulle kunna va lycklig om man lever för nån annan bara... Jajja...

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5601770.ab


Carolina Gynning                                 Freak of nature!?                                Cameron Diaz

LOL!! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0