Trötter!

Upp i ottan imorse då! :oS
Snacka om TRÖÖÖTT!!!
Missade gå upp när första alarmet ringde, somnade om. När andra larmet gick av så flög jag upp, shit shit, bråttom!! Måste hinna öppna butiken.... 
Pigg å gla' kexchokla'...


Sov på både bussen från Nacka till Slussen och sen på bussen från Liljeholmen till Södertälje.
Men ja jag kom till jobbet i tid iaf!! :o)
And it was totally worth it, annars hade jag så klart inte valt att övernatta därborta...

Jobbade sen i min vanliga butik öppning till stängning.
Shit vad lite kunder vi har jämfört med den nya butiken jag jobbar i!!!
Vilken jäkla skillnad det är på ställena!!
Men tjaa, jag passade på att sälja utensilier som fan. :oP

Efter jobbet sen tog jag och solade lite.
Sen när jag kom hem, nada... segat i soffan.. ätit några mackor.. men orkar inte nåt!!
Borde väl städa men njeeee....

3 dagar avklarade. 6 dagar kvar att jobba. Shit...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0