Svimmfärdig och yr... :o/

Vaknade rätt digit imorse, långt innan väckarklockan - som vanligt.
Fast den här gången var det Oskar som väckte mig... Och så hade jag juh vaknat flera gånger på natten då jag höll på att frysa ihjäl!! :oS
Hade juh tagit ut täcket ur påslakanet för att han tyckte det var för varmt...  FREEEEZING!!! För mig iaf...
Åt frukost för en gångs skull...
Och fick sedan skjuts till jobbet.
Jobbat och stått i...

Varit svimmfärdig nästan hela dagen. :o(
Började igår kväll när vi gick och la oss.
När jag skulle lägga ner huvudet på kudden så svartnade det bara...
Och så när jag skulle sätta mig upp igen och ta ut täcket så svartnade det igen, så jag fick lov att lägga mig ner igen en stund...
Sen vare juh sovdags så inget mer...
Men när jag kom till jobbet imorse så var det så igen... kraftlös och snurrig bara...
Jobbigt!!! :o(
Kul att gå och vara svimmfärdig hela tiden liksom! :o(
Fatttar inte varför heller... Nu har jag juh faktiskt ätit och sovit... :oS
Jaja... hoppas det går över...

Efter jobbet promenerade jag hem. Fint väder och inte bråttom nånstans juh...
Sen väl hemma har jag suttit vid datorn och så har jag läst.
Ätit nån macka och lite choklad.
Ska nog ta och äta nån macka till nu och resterande chokladen! :oP


Sen kanske det blir spel ikväll...
Hade egentligen tänkt att jogga - men vetdå sjutton om jag är så sugen på det när man varit svimmfärdig... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0