Spasmfingrar = heta!

Gamerhands = heta! Oh yeah...


Har tänkt länge att jag ska filma Oskars händer när han spelar... för jag blir så jävla faschinerad av hur man kan röra fingrarna på det sättet... Ha sån koll, kontroll och snabbhet. Spasmfingrar brukar jag också kalla det för, eller tjaa gamerhands. Jag klarar fan inte att röra mina händer/fingrar på det sättet!!! :o/
It's freaking hot... hahhah, ja jag är udda... men iaf. ;oP
Nu fick jag då för mig att filma händerna när han spelar - MEN då spelade han juh ett sego-spel (Red Faction Guerilla), så det blev inte alls nå rolig film juh...  Får göra nytt försök nån gång när han spelar Vegas istället och är riktigt igång... That me likey! ;oP
Lägger iaf upp segofilmen... för hans fingrar är alltid heta... hahhah...


Jaaaa jag är en sicko... 
...but to me that's hot...  ;oP

Gamergroupie!? Hahahhah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0