Oh Mira VS. HiGHSCoR3MANiGA - 1v1

Utmanade Oskar att spela match mot mig ikväll igen - 1v1.
Spelade helt ouppvärmd, vilket inte var särskilt smart... att sätta igång boxen lagom till matchen... Men jag vet juh att jag är chanslös mot honom ändå, så det är svårt att gå in mot honom seriöst... :oS
Fast obviously tycker jag att det är lite kul också, för annars skulle jag juh så klart inte utmana honom!
Jag tycker alltid att det är roligt att spela match! Oavsett... Jag är fan alltid redo att köra! Alltid redo! :o)
Ja hur det gick mot honom!?
Jag vann första kartan iaf!!! *Flin*



1. CQB Dark - Team elimination: 2 - 0    (Wohooooo...!!)
2. Murdertown Dark - Total Conquest: 0 - 2    (WTF! Satelliter 1v1, hur tråkigt får det bli!!!?)
3. Kill House - Team survival: 0 - 2    (Efter satelliterna var jag bara sur, så trist juh... Typ gett upp...)
4. Presidio - Team elimination: 1 - 2    (Dags att försöka rycka upp sig lite... mja too late...)

Slutresultatet blev alltså att Oskar vann 1 - 3.
:oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0