Ofokuserat spelande...

Efter "långpromenaden" hem (med avstickare in i videobutiken) efter jobbet var det dags att svulla chips med dipp!! :oS
Varit sugen länge nu och idag var jag för svag för att kunna motstå! :o/
Så dagens middag bestod av en påse CHIPS! :o(
Nu har jag lite ont i magen... undrar varför...

Sen skulle jag in å spela med en viss pöjk... men just när jag loggade in på boxen så skulle han spela match istället och ditchade mig!
Jaja, fick lov att spela med några andra istället. Gick si så där...

Första omgången kickade jag röv!!!


Sen gick det bara utför... :o/
Nåja, med nån bra omgång här och där.. men annars bara kasst!
Inte alls koncentrerad. Bara ofokuserad och TRÖTT.


Nåja... så kan det va...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0