Karatefylla deluxe!!

Igår fyllde jag år!
Jag blev väckt innan halv nio på morgonen av telefonen.
Svarade utan att kolla på klockan ens. Var helt lost.
Det var Oskar som ringde och sjöng för mig! :oP 
Och undrade när han skulle komma över, vad som skulle hända osv...
Jag hade juh inte planerat nåt.

Försökte fortsätta sova sen men kunde inte...
Tvättade istället. :oS

Sen på kvällen kom då Oskar över. Och hade köpt med sig en tårta till mig. Glömde fota! :o(
En fin presentinslagning hade han gjort av min favoritchoklad... heheh... ambitiöst. :oP



Fick ett xbox-spel som jag velat prova. Verkar bra. Har sett när Oskar spelat det på sin PS3:a... :o)

Sen så kom Disa, Thomas, Sanna och Marko över också efter ett tag.
Och fick träffa Oskar för första gången (nåja Disa hade juh träffat honom innan iofs).
Jag var lite nervös... men det gick juh bra. Alla kom bra överens och verkade gilla varandra. :o)
Såvida de inte är bra skådisar - men tjaa...

Jag fick rosa verktyg för tjejer. Screw it yourself! ;o)



Jag plockade juh då fram mina skor som jag rensat.. så fick brudarna kolla om de ville ha nåt av det... Och joodå, det vill dom. :o)



Till klockan 20:00 hade jag beställt bord på Mira Mar, en relativt nyöppnad Libanesisk restaurang nere vid Maren i Södertälje.
Så vi promenerade ner...
Innan det hann vi dock med lite shots och en del vin...



Har TYVÄRR inte så mycket mer bilder än så här!!! :o(
Glömde bort kameran helt! :o(
Jag vet, chockerande! Helt olkt mig!
Men jag var nog lite nervös inför det här med att låta alla träffas å så... :oS

Glömde t.o.m. fota min outfit. :o/

Salmiakkiflaskan tömdes. :oP
Bjöd på lakritsshots till veklingarna hemma innan middagen..
...och fortsatte på flaskan sen senare på natten.


Ja vi var juh då och käkade på Mira Mar.
Det blev en mycket positiv överraskning! :o)
Var lite tveksam där, för av bilderna på hemsidan att bedöma så såg stället inte alls mysigt eller fint ut... men  det var det faktiskt! :o) Och uteserveringen med vattnet bredvid är juh klockren. :o)
Maten var god och rödvinsflaskan jag och Oskar delade på var väldigt bra också. :o)
Vi (jag och Oskar) käkade så klart 16 mezarätter + mixgrill.
Vi var mätta och belåtna efteråt kan jag lova!


Efter maten tänkte jag att vi skulle gå hem till mig igen och dricka lite mer.
Men vi hamnade istället på Flamingo!
Där satt vi sen typ hela kvällen på bakgården och söp ner oss. Ingen hejd på drickandet. :oS

Jag har minnesluckor och det är lite suddigt sådär... men hade nog rätt trevligt! Hehh...
Men jag var nog lite farlig! :oS
Jag tjaffsade med nån brud i toalettkön - hon försökte smita före in på toan men icke sa n.. Mira!
Och så bitchslappade jag visst en främmande kille!!! Eller tror han var kompis till min kusin so vi stötte på där. I dunno.. Hur som så grattade han mig... och jag gav honom en käftsmäll. Stackars kille... hahah...
Sen åkte Oskar också på en käftsmäll. Hehh...

Till slut gick vi hem till mig igen då på natten.
Fortsatte på Salmiakki-flaskan och käkade tårtan Oskar tagit med sig. 
Sen har jag ärligt talat ingen aning om vad som hände! För jag kan inte minnas nåt... :oS
Men enligt Oskar hade jag gått och lagt mig och han fick säga hejdå till mina gäster. Hehh... :oS
Jag däckade visst i sängen...
Sen minns jag lite när jag kvicknat till igen av någon anledning - men gästerna var borta. Ja förutom Oskar så klart då. Men sen så försvinner det igen och jag däckade väl antagligen helt.

Vaknade till vid halv nio på morgonen. Då ligger jag i sängen men PÅ täcket. Halvt på/avklädd. Skorna på mig. Smink och smycken etc. Fick en smärre chock när jag insåg vad klockan var!!! Trodde jag bara slumrat till nån minut... Hahah...
Gick iaf och tog en värktablett. Mådde inte bra!!! Och tvättade av mig sminket och klädde av mig... och kröp ner UNDER täcket istället. Sen sov vi några timmar till... tills Oskar plötsligt runt halv tolv-tiden ville gå ut och promenera!!?
Klart han får som han vill. :o)
Bara att duscha och så dra ut... :o)

Blev faktiskt en mycket trevlig och lyckad kväll!!! :o)
Fast lite mindre alkohol kunde ja nog ha intagit... Vore trevligt att minnas HELA kvällen.. hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0