Joggingsällskap...

Min 9-dagars arbetsvecka är avklarad!!! Wohooo...
Så nu är jag ledig - i hela 2 dagar! :o)

Marko och Sanna var och hälsade på mig på mitt jobb idag - mycket trevligt att se dem!!! :o)

Åt några mackor efter jobbet...
Snackade med Jenny på MSN, bestämde när vi skall ses imorgon och så...

Sen ut och jogga!!!
Hade velat fram å tillbaka sen hemkomsten - för det spöregnade juh på vägen hem!
Men så bestämde jag mig till slut att va duktig - att det minsann skulle va skönt att piggna till lite!!!
Så UT!!! :oD
Och så bestämde Daniel sig för att följa med ut och jogga med mig. Så han tog bilen hit och sprang med mig. :o)

Synd att det inte syns hur svetten rinner om en... hehheh, jag vet - jag ÄR ofräsch!! :oP



Det var juh faktiskt bra att Daniel följde med! För det var lite mörkt ute - hade varit läskigt ensam! :oS
Så var det trevligt med sällskap också... :o) Även fast jag gillar å springa ensam annars... :o)
Så här mörkt var det när jag kom hem igen, nyss!! :o/



Det var hur skönt som helst att springa.. Nöjd som fan med mig själv som bestämde mig att gå ut trots regnet!!!
Dessutom duggade det bara ytterst lite när jag kom ut sen... Och det slutade att regna helt sen... :o)
Och nu är jag pigg! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: alx

Jag diggade din frisyr.

2009-08-13 @ 22:04:52
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: Sanna

2009-08-13 @ 22:19:14
Postat av: Sanna

Okej jag vet inte vad som hände nyss....men hur som helst, det var jättekul och se dig också! Va försiktig i mörkret bara!!! Och skärpning med det där vi pratade om! ; ) Massa kramar!

2009-08-13 @ 22:21:00
Postat av: Oh Mira

Åå tack.. Ja jag är rätt nöjd med håret.. tjaa typ. :o)



KRAMAR Sanna!!! Klart, det där var juh i tonåren Sanna! Nu är jag fullt normal!! Hahhah.. ;o)

2009-08-13 @ 23:38:55
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0