I love fast food!

Söndag morgon dags att åka till jobbet, från Nacka.
Lagom trött när jag klev upp och gjorde mig iordning, fy fan... Men som vanligt, I made it.
Men jag var såååå trött, värsta frossan hela vägen till jobbet. Ni vet så där som man feberfrossar typ... så trött var jag... Kanske inte skall sitta uppe halva natten och glo på match... Ja jag tänkte gå och lägga mig dära för jag var trött men ville inte missa matchen när min klan spela mot Tobbe å Jolly juh... Kul... :oP
Jajja jag klarade juh iaf arbetsdagen, även fast jag fick ha på mig en munkjacka hela dagen, inte riktigt tänkt så... men tjaa tur att min prickiga munkjacka är lite fin iaf, hahha...

Efter jobbet mötte jag Disa och Thomas på stan. Disa skulle ha ett par skor av mig - från min skorensning jag hade förut. Så de skjutsade hem mig sista biten... hehh...
När vi kom fram till mitt hus hade det hänt någonting... en olycka?
Någon låg iaf på mitt på vägen! :o/ Och ambulans stod där och så....
Syns inte på bilden, eftersom jag smygfotade bara lite bakom buskarna... VIlle inte va fräck och äcklig och köra upp kameran i nyllet på dom när något hänt...


Hehh ja, man ser juh knappt en ambulansen och människorna... men jaja... spela roll...
Ett par vita tygskor fick Disa av mig iaf.
I utbyte ska hon få bjuda mig på pizza nån dag, kom vi överens om. :o)
Sen åkte dom iväg igen...

Jag segade lite hemma och tyckte synd om mig själv... för att jag vart så hungrig och inte hade någon mat hemma. Inte tänkt på att handla heller.. fan också..
Sen kom jag till slut på att jag juh hade lite pengar och ben att gå med - och tvingade verkligen mig själv att gå ner på stan och köpa lite Cola och en kebabtallrik!


Mmmm smarrigt vare...
Det hade nog den irriterande flugan som roterade runt mig när jag åt också tyckt om den hade fått lov att smaka... men det fick den fan inte... Och fan vad jag hatar flugor... BLÄ!! :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0