Gonna knock you out... !? ;oP

Efter maten igår så spelade vi lite Rock Band... jag trummade och Oskar spelade gitarr.
Satan i gatan vad dålig jag var! :oS
Inte kört nåt på trummorna sen nån gång innan jul juh... :o/

När vi fått nog av Rock Band sen var det dags för TV:n istället...
Kollade på Fight Club på Eurosport.

Sen blev jag så klart inspirerad och hoppade på Oskar. Så då hade vi en egen Fight Club hemma hos mig.
Och ja, jag har fina blåmärken nu, hahah... :oP
För NEJ! Jag ger aldrig upp!!! Hahah...

Här kan ni se ungefär hur det såg ut när jag spöade på honom lite:
(VARNING! Kolla inte på klippet om du är känslig! För jag säger då det: AJJJJ!!!!!)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0