Girlymys...

Efter att ha fått mig en spelstund och fått skjuta lite folk å så, så tyckte jag att jag kunde försöka mig på att va lite tjejig också...
Fast först fick det bli några patetiska sit ups och så... men orkade juh knappt nåt...
Men sen var det dags att va girly då och mysa lite för mig själv!
Tog och tände mina ljus i badrummet och tappade upp ett bad. Myspys!


Sen efter badet kände jag för att läsa lite...
...men tyckte jag kunde fortsätta mysandet...
Så har kokat mig lite grön thé och tänt ljusen på min sänggavel och krypit in under täcket.


Börjat på en ny bok, Och ska väl fortsätta läsa den nu, fortsätta mysa lite för mig själv. :o)
Tills jag känner mig klar för att sova dårå...
Gonatt!! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: alx

svar: tack tack. Gud vad fint :O Gillar tapeten och eifeltornet (stavning. Och vattenkockaren var ju hur söt som helst ju. Men mest av allt diggade jag stjärnorna i taket. Är det såna som lyser? Så ska jag fasiken ha när jag flyttar hemifrån :)

2009-08-14 @ 11:16:31
URL: http://lifeofalx.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Ååå tack tack! :o)

Har juh tapetserat själv, så ganska nöjd är jag! :oP

Eiffeltornet är minne från Paris. :o) I love Paris!

Vattenkokaren = Rosa - var TVUNGEN att köpa den!!! Hahahah...

Och stjärnorna lyser i mörkret ja! Men de satt i taket i badrummet när jag flyttade in - så de fick vara kvar helt enkelt! :o)

2009-08-14 @ 12:13:15
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0