Dom små sakerna som får en att le...

När jag vaknade imorse så var det inte så mycket bättre med svimmfärdigheten!
Snarare värre!
När jag vaknat och låg kvar i sängen, skulle bara vända på mig men ligga kvar, så blev jag alldeless yr och det svartnade för mina ögon! :o( Jag skulle bara byta position på huvudet på kudden juh!!!
Sen var jag bara yr... Fick ligga kvar ett bra tag innan jag kunde gå upp. Tur att jag ställt klockan att ringa ett bra tag innan jag skulle vakna iaf!!
Needless to say kanske men var inte direkt på bästa humör när jag väl klev ur säng och staplada iväg till badrummet för att göra mig iordning... suris...
MEN det är så små fåniga saker som kan få en på bra humör igen!
Så som att man upptäcker att någon glömt sin tandborste hos en!! Hahah...
Tycker man om nån när man blir glad av att bara se hans tandborste!!? Hehh.. :oS
Jajja, maybe it's just me that's a little psycho... ;oP
Maybe baby...

Hade sen fullt upp på jobbet hela dagen. Tog bort REA och byggde om på damavdelningen. Tiden bara flög iväg och plötsligt var det stängningsdags!

Sen tog jag åter en 4 km-promenad hem.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0