3 achievements kirrade idag!

Det var dagens spelande då.
Måste tyvärr få räcka för idag med några få timmar bara.
Fick juh dels så ont i hela kroppen. Inte så bekväm att sitta på den där golvpuffen... 
Dels så äre också dags att göra sig iordning för kvällen tror jag.

Ska juh träffa Jenny efter att hon slutat på jobbet och sen hem till henne och dricka lite drinkar och så...
Och på natten skall jag orka ta mig från Gubbängen till Nacka på fyllan. Men det kommer att vara värt det för att få sova med sötisen. :o)
Fattar inte riktigt att han ställer upp på att jag ska ramla in hos honom mitt på natten och krypa ner i sängen luktandes alko...  Men är glad för det är jag så klart. :o)

FEAR 2 är hur som helst hur bra som helst! Ehh hehh, fin formulering där... men så är det!
Jag är helt kär i spelet nu! Önskar jag hade kunnat fortsätta spela några timmar till... men social måste man juh faktiskt också va ibland! :o)
Spelet passar mig perfekt iaf. Jag <3 skräck! Jag <3 skjuta! :oP
Duktig Oskar va som gav mig ett så passande spel! Gillar verkligen det jättemycket! Kommer definitivt köra igenom det här! :oD
Ja, jag har juh lätt för att tröttna på spel, snabbt! Och inte palla köra vidare på dem - utan återgår istället till mitt kära R6V2. Heheh...
Jag måste nog skärpa mig och börja köpa nya spel alltså!
Menar, tydligen finns det juh spel jag gillar! Bara jag som har så svårt att hitta dem!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0