What a wonderful life.... not.

Ungefär så här nätt känner jag mig idag.
Inte alls.
Stor som en elefant. :o(
USCHH....
Önskar jag kunde känna mig så där söt däremot...
Men nej...

Känns som jag ska spricka.
Har så jäkla ont i magen...
...och bara illamående.
:o(

Och nej, urinvägsinfektionen försvann så klart inte av sig själv över natten bara sådär.... som om...

Och nej, toaletten har inte börjat mirakulöst fungera igen av sig själv under natten... fan...
Jag orkar inte ta tag i det där heller... mår juh kasst redan, orka med det också då... Plus, framförallt, vet inte vad jag ska göra för att fixa det ens...
Får väl klara mig utan en jävla toalett till måndag och så ringa Telgebostäder då och säga åt dem att fixa det....

Ajjj, min mage....  :o(

:o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0