Vill bli frisk NU!

Jag vill bara bli helt frisk nu!!!

Nu har jag äntligen ätit den sista Penicillintabletten!
Kanske man slipper illamående pga det iaf.
Dock återstår juh all annan medicin nu då.
Var juh och "storhandlade" på Apoteket igår!
Har haft ont i halsen i en vecka nu juh - och senaste dagarna har jag fått en retsam hosta! Jobbigt när man sover! Att vakna av hosta - och att väcka nån annan av hosta, om/när man nu får sova med nån...
Tur att jag tycker hostmedicin smakar gott!
Fattar inte riktigt det här med att folk tycker det smakar äckligt!!?
Nej jag tycker juh inte alls om att ta medicin - men just hostmedicin har iaf en trevlig smak!
Läst på alla bipacksedlar man får med medicinen. Hostmedicinen hade nog en av de "roligaste" biverkningarna - hallucinationer! hahahahaa... Det var dock en av de mer sällsynta biverkningarna. ;oP
Till mer vanliga biverkningar hörde dock huvudvärk, dåsighet, illamående osv.
Vi håller tummarna för att jag ska slippa illamående från det också va!!

Efter att ha ätit Bafucin och hostmedicin igår så lyckades jag faktiskt sova inatt utan att vakna av hosta!!!
*Lycka*

Nu vill jag, som sagt, bara bli frisk!!
NU!!!
För det här börjar kännas väldigt tröttsamt....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0