Dammsugaren suger!! (inte) :o(

*suck* Vaknade långt innan 10 idag igen. Trots att jag åter igen kämpade och försökte in i det sista att få sova ut ordentligt... 
Idag har jag då storstädat hela dagen!!
Jag vet - kors i taket!!!
Jag tror att jag blivit kidnappad av utomjordingar!! De har gjort nå experiment med mig! Läskigt... Vart är jag, vem är det som styr min kropp egentligen!!? Och min hjärna!!?
Städat köket idag - ordentligt.
Diskat allt, dammtorkat överallt, skurat alla köksluckor (!!!), tagit loss knopparna från ugnen och diskat, gjort rent ugnen och micron, torkat rent och fint i kylskåpet, samt rensat ut all gammal mat, gjort rent spegeln och glasskivan på bordet...  m.m.
Skulle tom dammsuga och skura golvet - ja alltså jag HATAR att dammsuga, det är nästan det värsta som finns!!!! Tog fram dammsugaren och började... märkte rätt snabbt dock att det inte var någon ideé... Dammsugarpåsen var full!!! Aaaargghhh... Så jävla typiskt när jag väl känner att jag pallar å göra det!! :o/
Å så känner jag mig sådär hjälplöst tjejig igen. Nån måste hjälpa mig att köpa dammsugarpåsar - för jag har verkligen no clue om vad jag ska ha så det passar... *SUCK*


Tappade lusten att fortsätta... fan..
...men det konstigaste/jobbigaste är att jag då fick lust att fortsätta nån annanstans istället, hos nån annan... OMG, verkligen nåt fel på mig... *suck*
Kan utomjordingarna komma tillbaka och återställa mig nu!!!?
Menar, det är väl inte kul att städa heller.... :oS
Så, åka eller inte.... fan jag måste skärpa mig!! :oS
Men visst visst, skärpa mig, vi vet alla vad jag antagligen kommer å göra imorgon... Stå å skura köksluckor hos en viss människa...

Snubben på bilden vet för övrigt ganska tydligt inte what turns women on...  Menar, diska kan jag gott å väl göra själv. Men sen när jag känner mig duktig vill jag bli belönad med gos juh, hahahha... Och dammsuga slipper jag mer än gärna!!! ;oD

Fan, jag vill gosa nu... crap... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0