Redo för mer hårfärgning

Sitter å väntar på att Jenny ska komma över nån gång..... jäkla sömntuta alltså...

Själv vaknade jag nån gång innan 10. Sov väl runt 8h. Så de e juh ganska bra så...
...men jag saknar faktiskt the good old days, då jag lätt sov 10-12h... Det är juh så skönt att sova!! Men nej, nu kan ja ginte det längre. Jag har nog blivit gammal...!? :oS
Var tvungen att ge upp imorse efter 8h. Då gick det inte längre. Fick huvudvärk av att fortsätta försöka sova mer.... *suck*

Jag är iaf förbered för blonderingen nu.
Sitter redan med min sunkiga färgnings T-shirt...
Känner mig fräääääsch, not.

Hungrig är jag med. Men vi ska äta tillsammans när Jenny kommer.
Jag har Karelska piroger i frysen... Så får värma dem i ugnen... Och så ska Jenny komma med ägg och smör, så blire till att laga smarrig äggsmör till - det är juh ett måste! :oP
Åhhh vill ha NUUUU....


Såhär "snyggt" är håret just nu... 
Inte så lila som det kan bli ibland. Bara lite lite lila i luggen, syns iofs inte så bra på bilderna. Och så lite lite grått också...
Men det blev rätt bra den här gången - antar bara för att man planerat bra nu och ska göra blonderingen idag. DÅ blire självklart inte så lila.... jaja...
Skönt att få allt gjort... å kanske ha helfräscht hår imorgon!?
Hahah I think I'm expecting too much now!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0