Tips på maträtter!!?

Då har jag varit i Sickla och bytt skor!
Bytt storlek på skorna OB fick av mig. Och reklamerat mina gladiatorsandaletter - och förståss bytt till nya likadana, för de var juh så jädrans snygga! ;oP

Eftersom jag var så sen blev det inte så mycket att gå runt i andra affärer sen. OB kom å hämtade mig efter jobbet. Hade juh kunnat stanna kvar å shoppa men tyckte det var skönare att åka bil hem...
Svårt också alltid när man inte är van vid affärerna. Är man vid butiken så har man lättare att hitta det man gillar.. Jag har inte riktigt lärt mig butikerna i Sickla än.
Hade juh behövt handla egentligen. Är i desperat behov av nya vår/sommarkläder... men men...
Glömde bort också att jag skulle köpa strumpbyxor, leggings och sömnpiller... men too late now. :oS
Glömde även att handla mat i Sickla.
Men vi stannade vid ICA sen istället, så det blir middag även ikväll... hehh..

Vart lite hjärnstopp där i affären när man skulle bestämma mat. Som vanlgit alltså. Ingen jäkla fantasi!
Jag tycker juh faktiskt verkligen om att laga mat!! Ja alltså om det inte är bara till mig själv... men att det ska va så svårt att komma på vad man ska laga! Och få variation!! :oS
Men ja jag hade väl tänkt mig att göra potatismos med pannbiff och stekt lök.
Det är smarrigt...
Och var ett tag sen...

TIPSA MIG OM GODA MATRÄTTER!!!!!




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0