Today, tonight...

Idag skulle jag slutat tidigt på jobbet, redan 14:30 - men jobbade över i 1½ h... Löning och mycket folk i butiken, så ville inte lämna J att jobba ensam, vilket hon skulle fått göra om jag gått. Så då stannade jag och vi fick skönt nog lite gjort också, som behövdes... :o)

När jag slutade hade jag värsta problemen med mobilen. Det gick inte att ringa från den eller till den - trots många försök att stänga av, plocka ut batteriet etc. "Nätfel"... Lyckades få iväg nåt SMS där emellan... *suck*
Tyvärr vet jag inte vilka mess som kommit fram och inte!  Så FÖRLÅT om någon känner sig dissad nu.... :oS

Sen senare kom Jenny över hem till mig, lånade tvättstugan.
Vi har snackat, surfat... 



Gick iväg och käkade kebab.

Tog en långpromenad sen till den andra Willys (eftersom den närmast mig brann ner förut)... Tar väl en dryg halvtimme (?) att gå dit...
Smarta jag tog på mig "nya" skor, för första gången.
När vi var framme vid Willys värkte mina tår!! Remmarna på skorna försökte skära av mina tår! :o(
Tänkte ta bussen hem. Men det var 20 min kvar tills den skulle komma. Beslöt oss för att gå hem också! Big mistake! Krökte tårna eftersom det skärde så i dem. Då gick jag konstigt med hälen istället. När vi kom hem till mig sen igen var jag redo att grina nästan. Det brännde verkligen i fotsulorna och lite överallt på fötterna! Har blåsor på lilltårna och under fötterna! NICE!!! Not!!! :o(




Hemma hos mig igen ja...
Tröstsvullade chips och choklad som vi köpt på Willys.

Nu har Jenny gått hem.
Och jag har beslutsångest för om jag ska spela, läsa eller sova!!?


>>>M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0