Tillbringa dagen i sängen?

Fräscha jag...

Ja inatt frös jag... febrig...
Min hals kändes också som en askkopp igår hela dagen. Just nu lite bättre... men det var inte fräscht imorse! :o/
Lagom seg!
Helt slut i kroppen och huvudet.

Dagen kanske skulle spenderas i sängen, alternativet sofflocket... men så jäkla trist ensam juh! Det suger verkligen att inte ha någon som tar hand om en när man är i ett sånt här patetiskt tillstånd. Vill bara gosa juh...

Har beslutsångest angående en massa saker...
Till exempel:
Sjukanmäla sig eller inte!!??
Ska juh jobba imorgon igen. 3 dagars jobb nu.
Men i detta tillstånd? Inte så lockande va... Kommer inte palla göra många knop...
Men ha råd med en till karensdag! :o(
*suck*
Sen så vill jag gärna åka och gosa... men orka åka? Och kanske inte uppskattat heller att ta emot mig när jag är sjuk.... :oS
*suck*
Jag vet inte... what to do... :oS

Är rastlös också.
Borde bara ta det lugnt... men det är svårt. Uttråkad.
Tvingar mig att inte göra nåt ansträngande.
Typ träna - var länge sen nu, är sugen.. Men det känns verkligen som ett NO NO just nu...
Ähh lite mat måste jag ta och laga iaf.
Blir nog att testa göra kycklingkebaben nu. Hoppas det blir gott.... stor risk att det kommer smaka skit... :oS
Håll tummarna...

Hahah min snyggiga rosa laptop ser enorm ut på den där bilden. Men den är juh rätt liten! :oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du ska absolut sjukskriva dig och bara ta det lugnt och inte gör nåt. Annars kommer du aldrig bli frisk! Och om du vill åka och gosa, kan inte goset komma till dig när du är sjukling och behöver tas hand om??? Nej, ta det lugnt nu hjärtat så du inte blir ännu sjukare!! Kramar!

2009-04-08 @ 14:22:19
Postat av: Oh Mira

Mjoo får se... känns jobbigt att sjukanmäla sg igen... och dyrt...

Mjaa han jobbar juh... och tror inte han har lust att komma hit ändå...

Kramar!

2009-04-08 @ 14:55:52
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0