Ta dig i brasan...

Så har det spelats ikväll igen.
Gått skit... men så orkade jag inte va riktigt seriös heller... blev så nedtryckt i skorna igår redan, så orka.. hehh...
Istället fick jag för mig att jag ska försöka ta min sniper-achievement - som jag juh då inte har orkat försöka mig på innan - för jag suger juh verkligen med scope... mer än vanligt tom.
Och sen så hostade jag... nee ingen direkt host-advantage här va... :o/
Fick fett med spö igen bara. Men ja, inte så vi körde dödsseriöst heller...

Jag har ont i ryggen också, som fan!!!
Jobbigt att sitta på sittpuffen framför TV:n och spela då... :oS
Ska försöka gnälla till mig massage imorgon tror jag minsann... Nån som är bra på det också så då får han nog ställa upp lite, hehh... ;oP

Nu ska det nog läsas lite och sen sovas...

Imorgon är det visst Valborg...
...vad är det man förväntas göra då egentligen!?
Besöka en brasa, supa skallen av sig och mörda några jobbiga studenter!? Eller hur vare? :oS
Jaja, jag ska iaf till Nacka jag... får se vad som händer där...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0