Sola, sola, sola...

Ja jag fortsätter att pressa...
...för jag ser inget själv. Bara blekfet som vanligt...
Fast nu har två pers sagt att det ser ut som jag varit utomlands!?
Hummn... den första antog jag bara att han försökte va snäll och säga vad jag vill höra... men den andra, hon hade ingen anledning till det - visste nog inte ens hur mycket jag kämpat... ;oP

Men ja iaf... nu börjar jag fundera på om jag kaaaanske ska börja sola utan bikini!?
För alla andra tycker juh att streck är fult!!!? :oS
Bara jag som är wierdo antar jag... som vanligt.. men jag gillar juh streck!
Så frågan är juh då: Bikini eller inte? :oS


Jaja var inte så känsliga och flippa över mina bilder nu.
Jag vet att jag kanske borde va lite blygare och mer privat men what ever liksom!! Hehh... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är jättebrun Mira, kolla in de vita strecken liksom...men va rädd om huden...det är ju trots allt farligt med solarie... = (

Och angående strecken så tycker jag att du ska göra som du tycker blir snyggast, skit i vad alla andra säger! Som sagt, va försiktig bara!

2009-04-24 @ 07:38:33
Postat av: Daniel "Psycodad"

Inte denna jag hitta innan men visst e de en bikini... Eller?.... Blir förvirrad när de e så lite kläder på ;) haha

2009-06-30 @ 16:50:38
Postat av: Oh Mira

Hahah fan också, du hade rätt...

Ena bilden äre bikiniöverdel på ja, andra behå...

Men lugn nu, sansa dig.. andas djupt in och så ut, fortsätt så... inte bli för exalterad... ;oP

2009-06-30 @ 18:15:40
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0