Shoes, shoes, shoes...

Jobbat idag då.
Alltid tråkigt att gå in och jobba när det är fint ute! :o/
Man vill juh bara va utomhus och njuta av värmen...
...inte för att det var SÅ fint idag.... but still.
Snart blire väl grönt också, hoppas jag.
Vi har iaf fått lite ankor som simmar runt i plasket bredvid jobbet nu ibland. Mysigt, tycker jag. :o)
Ankor är söta! :o)




Vi har fått in en massa nya skomodeller.
Och i vanlig ordning vill jag ha hälften av vårt sortiment!!


Speciellt den första, bruna, vill jag ha! Den SKA jag ha! :oP
Kanske köra "Köp tre, betala för 2" då!? :oS
Skopunkten juh... ;oP

Och om det finns föräldrar som är spelentusiaster...
Pac Man, anyone!!?
Jag skulle juh lätt köpa de här gummistövlarna och jag hade snorisar!! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0