Riktig mat!?

Jag och Jenny käkade Karelska piroger med äggsmör till lunch idag.
MUMS!!!!!!!!
Det är så jävla gott juh!!! Och var länge sen! Åt det sist i julas...


VI tog en shoppingrunda på stan sen med... med min syster också.
Hon köpte skor och alkohol.
Jenny köpte ljus och örhängen.
Jag köpte tejp, skedar (fina svarta plastic fantastic) och örhängen!

Ja joo, nu måste jag bara våga mig på nålen då!!! :oS
Ena hålet i örat har juh växt igen, så måste sticka hål på den igen.... AAAJJJJ...  våga!!!?

Jag hittade även en del bikinis - vilket var vad jag egentligen var ute efter.
Men vågade inte köpa någon av dem nu iaf. :oS
Vad av det jag hittade skulle passa MIG!?!
Turkost, leopardmönstrat, svart!!?!?! :oS
Måste nog tänka på saken mer, vad jag vågar visa mig i också.... Och hur (o)het man verkligen kommer att se ut i det... :oS

Middag åt Jenny och jag på Subway.
Kyckling Teryaki baguetter blev det...

Även om det var smarrigt med pirogerna och baguetten så känner jag en viss saknad av riktig mat nu. Är väl inte direkt HUNGRIG så... men ja, känner att man borde ätit nåt vettigt med idag.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0