Rainbow Six Vegas 2

Jag hade med mig min R6V2-skiva igår när jag åkte hem till honom.
Och så fick jag ett SMS från Pandy under kvällen (I think hell has frozen over!?!) och han ville spela Rainbow!!! Konstigt sammanträffande... :oS
Ja iaf, så då satt jag och OB sen i varsitt rum och spelade! hahah socialt värre! Men det var juh kul iaf! :oD
Och jag fick spela på projektorn och med Turtle Beach-headset! Yey... :oP

För det mesta så sög jag bara, som vanligt, hahah...
Men det gick juh bra nån gång med...  :o)


Hann tyvärr inte få nån bra bild...
....men ja den här omgången gick jag runt med min pistol och ägde lite!
9 kills, 2 deaths. 38% accuracy!!! :oD

Jag är fan bättre med pistol än med tyngre vapen... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0