Pinsamt...

Var till stan tidigare och skulle handla lite då.
Orkade dock inte bry mig om att se nå vettig ut - så jag drog på mig mina turkosa mysbyxor... Oh big misstake!! Fan vad jag skämdes när jag kom till stan och upptäckte att varenda kotte i Södertälje var där nere just då.
Pinsamt!
Fick lov att gå och tröstsola... hahah... fast bara 10 minuter.
Sen Konsum, köpte läsk och halstabletter...
..och GODIS!
Hela 660gr råkade det bli!
Och gissa vem som är illamående just nu!!! Urrkkk...
:o/
Har dock INTE ätit upp allt godis - ÄN!!!
Men hur länge kommer det ta... och jag som redan är illamående....
Att man ska ha så dålig självbehärskning!!
Och varför måste man köpa så mycket för!!! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0