Jag är trots allt inte den bästa kocken! :oS

OB fixade så jävla god mat till oss igår!!
Här lägger han sista piffen... --->

Visserligen är jag själv en sann mästerkock! :oD
Men OB är, måste jag medge, ännu bättre!!
Fick honom till att laga lite kött till mig igår.
1. Jag gillar inte att hantera kött själv, så lagar inga jävla köttbitar!
2. Han har lagat det förut och det var svingott.
Blev iaf kött, klyftpotatis, rödvinssås och världsgod sallad!
JA - den salladen var fan så jävla god. Resten av maten med för den delen! Men salladen förhöjde hela smakupplevelsen!
Perfekt kryddat, oljat och what evva... ;o)
Hahah ja jag låter juh rolig nu... men fan, det var så jävla gott!!! :oP
~ Kul å få äta så himla god mat!
~ Men tråkigt att inse att det faktiskt inte är jag som är mästerkocken... :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0