I lördags

Ja, uppdatering då!

I lördags kväll var jag hem till min mormor och fikade med min familj. Syrran och Totto var och plockade upp mig.
Fick se en ring som jag ska få av mormor - när hon dör. Ehhm joo ja, kanske inte vad man vill snacka om sådär - men så vare iaf. :oS
Skulle testa ringen också. Den var för stor på mig, till och med på tummen. Men jaja...
Det var iaf en guldring med ett M på.
Den hade mummi (mormor) fått när hon tagit examen som ung. Ja hennes namn börjar juh också på ett M dårå, men namnet avslöjar jag icke här... :o)

När syrran ringde att de var på väg att hämta mig fick jag lite panik, inget fint att ha på sig - så jag ryckte fram saxen och kapade av en 15 cm på en svart snäv jeanskjol. Fick bli den, rosa strumpbyxor, bolero och ett gammalt linne - som var alldeles för stort och bara gled ner hela tiden! Crap! :o(
Skitsnyggt när behån kikar fram titt som tätt - men hey, jag bjuder på det... *flin*

Efter besöket hos mummi droppade syrran och Totto av mig hemma hos Jenny istället.
Vi gick sen till McDonalds så jag fick middag med...
Så pratade Jenny med sin boyfriend och att träffas i stan och gå ut.. nåt av hans vänner fyllde år.
Så då gick vi hem till mig för ombyte och så tillbaka tll Jenny igen.

Jag bestämde mig för en rätt "casual look" - iaf för att vara mig!
Ville va bekväm (men snygg) eftersom jag fortfarande käkar penicillin och kännt mig rätt krass. Ut skulle jag dock, så less på att dega hemma. Gjort det typ hela veckan juh...


Jag och Jenny mötte sen upp de andra i Stockholm och skulle gå på nån pub - men det stället som de ville gå på visade sig vara stängt. Så då traskade de vidare och vi hamnade till slut i en hotellbar!
Inte riktigt my cop of tea - jag var mer sugen på nåt ställe med mer drag och kanske dans. Typ 80's eller Rocks hade juh varit nåt kanske... Men nu blev det ett tyst lugnt ställe med hissmusik.
Kände inte riktigt det var värt en baksmälla då, så det fick räcka med de 1½ glasen vin jag redan druckit. Tackade för mig runt halv två och åkte mot Nacka!
Jag smög in tyst hos OB, som redan sov men hade lämnat dörren öppen för mig.
Den här gången lyckades jag tydligen va tyst! *stolt* :oD
Passade på att knäppa några bilder till på mig själv innan sovdags.






Mysigt att sova ihop...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fika med familjen??? Vart var vi då??? ; )

2009-04-14 @ 10:49:55
Postat av: Oh Mira

Jag vet inte. :oS

D messade mig och frågade om jag ville med när de skulle hem till mamma på besök på eftermiddagen - sen så blev det av nån anledning istället mummi på kvällen... :oS Inte så planerat det där direkt...

2009-04-14 @ 14:34:32
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0