Göra sig fin för jobbet!? :oS

Ja jag känner mig lite dålig faktiskt... :oS
För tydligen, om man nu nån gång ska bry sig om hur man ser ut, så ska det vara på jobbet! Man ska va representabel....  Ja, typ så vare väl OB sa....
Hummn ja joo, det vet jag juh... Men jag ser inget större behov av att försöka göra mig SNYGG när jag ska jobba. Vem ska jag va snygg för på jobbet liksom!? :oS 
Och orka sminka sig tidigt på morgonen varje dag! Orka!  
Näää jag kör osminkade halvsunkiga stilen... och om det inte räcker så käkar jag vitlök till lunch. Allt för att skrämma bort våra kunder.... :oS

På bilden dagens färdiga frysmatslunch från Familjen Dafgård.  
Ekologisk pytt i panna med små köttbullar och vitlökssås.
Fullt ätbart men inget man längtar efter att äta igen...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0