Godfather 2, spelet.

Ett spel som jag aldrig var direkt intresserad av från början ens... men när jag sen ändå bestämde mig för att kolla upp det och möttes av följande trailer tappade jag helt intresset.
Det första som dånar ut är "This is a mans world" - och jag hajjar, inget för mig. Behåll det ni, grabbar....


Har dock sett på lite när OB har spelat detta. För JA, han har självklart köpt det! 
Han föll väl för det där... För jag gissar på att "This is a mans world" och all annan machoskit funkar omvänt på mig och alla killar som ser det samma....
Hur som helst.
Av vad jag hört så är inte spelet heller så bra. Inte hört någon tycka den var great. Jag är inte förvånad.


Här är iaf några bilder jag tog från när OB spelade...
Och så också ett klipp jag spelade in med min kamera när han visade mig hur tuff han är... ;oP



Och joo jag vet - nu snackar vi verkligen skitkvalite på klipp!!
Men det struntar jag i just nu.
1. Jag brukar aldrig filma med min kamera.
2. Planerade inte att göra nån video, bara blev så.
3. Ville inte vara i vägen för OB när han spelade.
4. Orkade inte riktigt bry mig just då om det var snett eller så, eller att komma närmare. Shit happens liksom..
On the positive side - jag är ganska stadig på handen iaf va!!? ;oP hehhe...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0