Freaking Martha Stewart!?

Nu har jag städat en massa hemma hos OB.
Varför är jag inte lika duktig hemma!!? :oS
Menar, det skulle verkligen behövas hemma hos mig med - men det är "roligare" här... ehhm, undrar just hur jävla störd jag är egentligen... :oS
Har skurat hela toaletten, diskat och städat en massa i köket, typ gjort rent i micron, torkat luckor och kylskåpsdörrshandtag, tagit loss ugnsknapparna å diskat osv...  Tog några timmar. Känner mig lite duktig iaf. :o)
Hoppas bara att han inte tror att jag tycker de e äckligt här, att det är därför jag alltid håller på å städar... För det är fan så mycket renare här än hos mig... Inte alls därför jag städar... :oS
Jaja... nu borde jag verkligen dra iväg och byta skor i Sickla.. i senaste laget här men men...
Fastnade nu också å videochatta med J.
Men måste iväg nu... :o)


Måste nog handla på vägen också, ska väl laga middag ikväll också...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guuud vad duktig du är??? Värsta projektet att börja storstäda hemma hos nån annan! : ) Jobbar du imorrn??? Kanske kan komma och hälsa på och kanske byta ett par tofflor som är trasiga... : ( Kram kram

2009-04-17 @ 15:41:35
Postat av: Oh Mira

Jaa jag är alltid duktig hos honom! Önskar verkligen jag kunde va lika bra hemma! :o/

Men han får mig att vilja va duktig... hummn... :oS

Ja jag är nog störd!



Var trevligt att se er en snabbis på jobbet idag! :o)



Kramar!!

2009-04-19 @ 00:39:59
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0