Fransk manikyr

Fixat mina naglar.
Var länge sen.. ja länge!!
Och jag var trött på kvällen/natten när jag gjorde det i förregår - och det tar juh en evighet....
Så blev inte så värst bra - men shit happens. Är juh snyggare än innan iaf! Tror jag... !!?:oS




Men alltså, jag är verkligen helt värdelös på sånt där!!
Jag är nog inte tillräckligt girly för det egentligen.
Mina naglar ser för det mesta ut som skit bara...
...och jag vet fan inte ens hur man filar naglarna!!? :oS Har aldrig gjort det!!!
Orka ens sitta å fila naglarna liksom! :oS
Och orka akta naglarna hela tiden så de ska hålla sig fina!! Med andra ord - snart ser mina naglar ut som skit igen!!

För övrigt är mina naglar ovanligt långa just nu för att vara mina!
Där också, får se hur länge det håller sig!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0