Fever again

Spelat ikväll igen.
Ja R6V2.
Gick liiiite bättre än igår, till en början.
Men sen så började jag känna mig sjukare igen.  Och juh sjukare jag kände mig, desto sämre spelade jag också... för att till slut ge upp! :o/
Blev tvungen att ta tempen. Kan säga att det INTE är lätt att spela när man har termometern i armhålan!!! Man blir så jävla orörlig då! Och i 10 minuter! Det var lite svårt dära...  Och ja, tempen är uppe igen. Febrish... :o/
Och halsen känns också mer igen. :o/
Blåsan är dock bättre nu, hahah... Fast det känns som jag kissar HELA tiden - det tar fan aldrig slut!!!!
Men som jag gnällt till Jenny så har jag kännt mig jättesvullen sen i slutet av förra veckan - och magen har kännts som en boll. Har sett ut som jag är i 4-5 månaden gravid fan... :o( Antar att jag samlat vätska eller nåt!!? :oS Och nu har jag kissat litervis hela dagen typ... Skummt... 
Jaja thanks for sharing, ingen som vill höra - men det skiter jag i!!!! :oP

Försökte ringa till jobbet tidigare idag och sjukanmäla mig - men de svarade juh inte i telefon. Så jag gav upp och tänkte att jag säkert blir bättre till imorgon och får ta och jobba ändå.
Men nu känns det inte som jag pallar det alltså. Menar, har juh feber nu också.
*suck*
Får kanske ringa imorgon direkt vid öppning och kolla läget... annars får jag väl helt enkelt jobba iaf - och antagligen DÖ av utmattning sen... men men, vad ska man göra....
Hatar att sjukanmäla mig - man känner sig så dålig.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Maybe you are pregnent.... ; ) Klart du måste sjukanmäla dig. Jag förstår hur du menar, man känner sig elak för att man är sjuk men alla är ju sjuka nån gång. Och ingen tackar dig för att du går till jobbet och sliter ut dig med feber....

2009-04-09 @ 10:00:17
Postat av: Oh Mira

Ja kanske, i typ 12:e månaden skulle man kunna misstänka, som en elefant. Hoppas på en knotte med riktigt stora öron, som Dumbo! ;oP



Jag har sjukanmält mig imorse iaf.

Får försöka bli frisk nu då och bara slappa. :o)

2009-04-09 @ 12:55:17
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0