Dagens panik framför spegeln...

Försök le för kameran nu...
Try to keep appearences up, though inside might be chaos...






Mmm SÅ kort är håret nu...
Fast ja, det ser faktiskt inte riktigt lika kort ut på bilderna som på riktigt... men iaf.
Buhuhuhuuuu...

Och åter igen...

Vad har JAG för stil nu?
Vad kan/bör jag använda för typ av kläder egentligen!?
Help me, I'm lost...
Ja ni ser juh!!
Ena dagen sött gullefjungit, andra dagen svart å rockigt... what the fuck, äre så jag ska va, schizo!?
Fast alltså jag VILL juh EGEN STIL... MIN STIL... SKilja mig lite från mängden iaf, på ett bra sätt så klart... men vill juh inte uppfattas som schizo heller... .!!!?? Det ska bara kännas som MIG... fatta?? :oS
Så vad är mig då nu för tiden!? ehhm...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0